in tha city

"damn, jag fick en riktig flashback nu alltså."
"julia, flashback? backflash!"
..
..
"eller .. haha nej det var inget."
HAHAHAHA. tänk vad du och jag har förlängt livet, tusen skrattstunder varje dag. ibland kanske för högljutt, vid fel tillfälle..och fel plats (a) hur som helst, du är helt klart bäst. I know you know that.
vad tror ni jag har gjort idag då? jo, jag har faktiskt varit med anna, för omväxlingens skull. åkte in till stan vid tre, träffade hetnosen Niklas och hans kompis Olle :) efter det strosade vi runt som riktiga schtekare, kollade på fin fina smycken från Sisters och chilldillade runt :) dagens höjdpunkt blev Zara. där inne hade vi knappt inte tid för att blinka, vi hittade sååå många snygga skor, sååå mycket snyggt. när jag kom ut kände jag mig typ förlamad, som om jag var på en annan planet. haha fattar inte varför :o efter det betstämde vi oss för att spika två riktiga shoppingdagar, om året alltså. att man har med sig ca 2-3000:- i fickan och sen shoppar för fullt. vi spikade 11 Oktober och 11 Maj. kommer bli kalaskul faktiskt :)
ska se om jag kan langa upp en bild på min söta pösa blåa tröja som jag köpte på Bling idag :) anna, den blev ännu snyggare när jag pröva den hemma! som sagt, om jag orkar, så slänger jag upp en bild.


okej brudar, are you ready? här kommer iaf det jag har kollat på så många gånger, men inte riktigt har mod till att köpa, lite för onödigt kanske. men jag gillar inte mina ögonskuggor som ligger överallt i rummet, utspritt. detta skulle verkligen vara kanon.


mer kan ni hitta här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0