kreativ var ordet







osh, hittade en hel mapp full med natur/random bilder som jag har tagit en gång i tiden. den äldsta tog jag vid slutet av 2006, thaat's old! haha alltid kul att titta igenom gamla bilder. ibland ser det ut som om jag precis har hittat makroknappen på min kamera, för det finns hundratals bilder på typ grus, en centimeter ifrån. och äpplen, grenar .. och framför allt löv! massor med bilder på löv. haha shoooot, boring.
iaf så har bloggen blivit min stora love. vill uppdatera hela tiden, men aa, det finns en gräns. pillar med layouten hela tiden också, men det kanske är för att jag inte har något annat att göra iofs? men blööö vädret låser inne mig, har knappt varit ute idag.

imorgon ska jag och anna till barnsjön på festis :) haha får se hur det blir, lagom gött om det regnar, då drar vi oss nog vidare. så ja, det blir till att kolla kläder och shit.
torsdag ska jag antagligen träffa Filip på banan och om jag är riktigt på humör ska jag nog cykla några varv också :D nu skrev han precis att Lovisa från Uppsala kanske kommer och cyklar, yaay :) men aa, vet inte ens om jag ska dit.
fredag niklas kommer hem (:
lördag .. .. .. ? kanske ta hål i örat? om plånboken tillåter, men det gör den, fyllde ju precis år! födelsedag = cash. cash = JOY!
söndag träffa isacsson, äääntligen :D antingen idag eller på fredag.
måndag spänna tandställning. *pip*

Kommentarer
Postat av: dolge

typ as snygga foton måste jag säga! :)

2009-08-05 @ 00:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0