MICHAEL♥JACKSON

varför har man aldrig lyssnat på honon innan? :| nu är jag helt såld. black or white är så jävla bra. tycker faktiskt lite synd om anna, kommer spela honom all night long, men tror du överlever :) hade en soft morgon, hittade massor av kläder som jag inte sett på år. städade upp i rummet och fixade lite i gaderoben. åkte till mölndal till sabina och hämtade mitt usb, så nu har jag äntligen alla varbergbilder! haha känns helt onödigt nu. bestämde att vi skulle ses snart :)

ett måste med michael j.;
http://open.spotify.com/track/5YAY2D4s3o0QNOpFwEsynX





köpt i grekland.


snart kommer anna :) kanske blir tacokväll eller något sådant mys, weii.


Kommentarer
Postat av: dolge

du är tuff as tuff :)

2009-08-14 @ 12:51:48
Postat av: Anonym

oj oj oj!

2009-08-14 @ 13:17:33
Postat av: kn

OJ OJ OJ *

2009-08-14 @ 13:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0