oolalaa

efter tandläkaren la jag mig för att sola. övervägde att gå upp och lägga mig på taket och sola. för det första är ju ingen hemma vid den tiden, alla jobbar eller går i skolan. så ingen skulle kunna se mig och stämpla mig som idiot. för det andra, jag testade och det var verkligen hur gutt som helst. varmt som fan mot den svarta ytan. men det var buckligt och inte så bekvämt.


nolifer som tar kort på en blomma. men efter en liten redigering vart den rätt fin :)




Say whatever you have to say,
I'll stand by you.

And take whatever you have to take,
You know I love you.

And sing whatever you have to sing,
To get it out.

Still I need your sway,
Cause you always pay for it.
And I and I need your soul,
Cause you're always soulful.
And I and I need your heart,
Cause you're always in the right places.


I'M IN LOVE, FOR REAL.
http://open.spotify.com/track/7ckj2v2hDNX50zOoLBHXHJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0