sverige sweet sverige.

jaha, nu vart man helt plötsligt hemma. känns verkligen bra, på vissa sätt. jag orkade inte med mer sol på slutet och var faktiskt (inte likt mig) TRÖTT på att sola.
det första jag gjorde var att slänga ut alla nya kläder och pröva dom en gång till. fan om inte solen kommer nu när jag har laddat på med massa sommarkläder. sen träffade jag annuuuutt <3 herregud, fan va käften gick alltså haha! vi pratade nonstopp. så mycket att prata om! det händer en del på 5 veckor! på kvällen åkte vi in till Ullevi och såg U2, helt jävla sjukt bra är dom. fick en del rysningar.
påväg hem ringde Linus och berättade en del om Lollos fest, om Sabina. hahaha så det blir en dag med henne idag så ska jag fan höra med henne vad fan hon gjorde ;o hahaha!

idag vaknade jag 1, så jävla gött att sova ut och inte stressa till stranden. har precis ätit frukost och nu ska jag städa! det behövs verkligen nu. fan, ser inte mitt golv, hahaha kläder och skit all over the place.

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0