today 090804

nu sitter man här igen. inte kul med bdb och facebook, så slutar alltid med att man hamnar här. knaas :D
jag kom precis hem från gymmet, växlade lite ord med Oskar :) har inte träffats på länge jag och han, men han var sig lik. lika biff och söt! haha :) ska bli kul imon, jag och anna ska troligen på fest i Lindome, med honom. problemet är bara vad faan ska man ha på sig. always the same problem, haha.

nu sitter man här och letar efter någon hip hop dans kurs i gbg. ser inte så lovande ut, värsta konstiga sidan, massa jidder hit och dit. jag orkar ju inte dansa med 10 åringar? men sen finns den en grupp med 16-25 år. *svälj* då är jag yngst. tror jag väntar tills mammsen kommer hem så får hon säga vad hon tycker (y)
nu pratar jag med anna, hon är tydligen på ikea. jag frågade vad hon skulle göra ikv "funderar på att bara ta det lugnt, kolla på tv och äta guacemole eller något."  .. HAHAHA? jag är så stolt över att jag känner dig, du normla människa :D

man kan ju aldrig tröttna på Nicole Kidmans låt från Moulin Rouge; http://open.spotify.com/track/5BF00TvBEmRg7lb5f7tpTa
jag ryser i hela ryggen när hon tar i, tänker på filmen, så jävla fin!
Regina Spektor - Samson är också helt sjukt fin! lite kul att sitta och sjunga med i hennes höga toner, haha. http://open.spotify.com/track/2bbhyUWJ5VjdfI3P4PRLu2



här kommer lite sommarkänsla, det behövs nu i skitvädret! <3
lovet har varit perfekt, snart slut. men gick miste om 5 veckor med sötoanna, usch det vill jag inte ens tänka på :(

Kommentarer
Postat av: Lollo

Mycket rätt att man lättare hamnar vid bloggen istället för något annat ^^.

Regina Spektor är kunglig!

hoppas allt är bra =) <3

2009-08-04 @ 15:08:10
URL: http://serpentino.blogg.se/
Postat av: anna

ahmen vafan, jag måste ju ta hand om min hals som skiter sig :o då är guacemole perfekt. mouhaha.



och vi har så lång tid på oss att ta ikapp dom 5 veckorna så det spelar ingen roll! <3

2009-08-04 @ 15:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0