my lovestory, when Juliet finally gets her Romeo


är helt down i denna mannens musik <3 har insett att jag gillar när killar kan spela instrument, speciellt piano! det skulle allt vara en liten bonus om min framtida man kan det (a)
Yiruma - Kiss the rain ska vara min bröllopslåt när jag gifter mig! det är en sak som är säker. har redan bestämt mig, den bara måste vara med. det ligger så mycket i den, glädje framför allt. på något sätt är den så söt, jag ser mig själv dansa med en vit, vid klänning i ett glittrande litet paradis, med min stiliga man i svart kostym och vit slips. klänningen ska vara utan axelband, tight upptill och vid nertill. jag har lockigt hår och en fin, lyxig uppsättning med pärlor lite här och var. naturligt smink och rosa kinder. över oss hänger det doftande blommor och små lysande lampor. stället vi dansar på är smått upplyst, som ger mjuk stämning. golvet är runt, stort. det ska vara 4 pelare som bär upp taket, ingen vägg, enbart pelare. runt dom ska det slingra sig fina växter. taket ska bara bestå av rosa blommor (olika nyanser) och ljusslingor. golv av glas, så att taket speglas i det. sen ska det vara en dam precis bredvid det lilla stället vi dansar på, i där ska det flyta omkring näckrosor med rosa ljus på. får ni någon bild? det ska bara vara han och jag, gästerna får vara någon annanstans för tillfället, moahaha. han ska vara så snygg att man inte kan slita blicken ifrån honom, så att man drunknar i hans ögon. och man ska vara så kär och lycklig så att man svävar. han viskar en fin dikt, poesi som han kommit på, som handlar om mig. det förtrollar mina sinnen och man blir helt .. mållös. alla mina tankar är bara på honom. jag rodnar när han avslutar medningen med Jag älskar dig. han märker det och ler ett perfekt, gulligt leende och kramar om mig hårdare. Kiss the rain ska vara i bakgrunden, pianomusik är sjukt romantiskt. just då, ska jag hitta meningen med livet. han. bara han. och jag. föralltid.

oj jag vet, jag är en riktig drömmare, haha jag kan säkert gå hur långt som helst. men ni orkar nog inte lyssna på mig.
en sak är säker; jag längtar tills jag gifter mig! och jag längtar tills man hittar the love of the life. att det ska klicka, på riktigt. hitta den killen som har allt! och känna att det är hos honom mitt hjärta hör hemma.

Kommentarer
Postat av: anna

hihi gullunge! jag vet att du kommer få allt detdär när du hittar rätt kille :)

2009-08-04 @ 21:53:17
URL: http://saaamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0