greeece; pictures!



flygresan, den jobbiga delen.



ingen dålig BMW som kom och hämtade oss på flygplatsen. hade väntat mig någon svettig grek i någon äckelbil.







shopping shopping i Mias affär, inte dåligt snygga kläder där inne




Kusinerna! wille, David och Dino (bor i Grekland. snyggare kusin hittar man fan inte!)


en kaffe med is i var fan det bästa! så sjukt gott


en del katter hos Mia, ja. runt 15 kanske, gull <3


Mia min underbara faster <3 love love love.



äta ute. jag älskar Costas bil!


nytt linne och keps. älskar ryggen!


min andra kusin från Grekland, Emil :) haha så sjukt rolig!


nytt linne, puss på't.


krogen med Wille, Dino och Emil. saknade Emelie! älskar nattlivet i Grekland <3


going out :)



haha oj oj, undra vem som har lärt henne :$


fin kväll!







I'M IN PARADISE.
shopping tur :) Wille fick vara med på en bild, bara för att han är så söt :D


ny kjol, söt söt söt med en vit eller svart body upptill!


vi tog ett besök hos nunnorna (y) min idé, hahaha! rätt tufft att se hur dom bor. sorgligt är det, skulle aldrig pallat att vara så .. instängd :|


sista dagen på stranden :(



efter att ha sagt hejdå till allihopa i Corintos åkte vi tillbaka till hotellet i Loutraki och gick ut och åt. Vid 1 tog jag och mamma sista promenaden innan det var dags att sova. Gick till vattenfallet, rätt fint faktiskt :)
blev inte mycket sömn, klockan ringde vid 4. blööö, känner att jag är trött på att flyga nu ;o

TACK FÖR EN UUUNDERBAR RESA;
Mia, Costas, Dino, Emil
Therese, Wille, David
mamma, pappa och Hanna
(L)

Kommentarer
Postat av: Anna

Massa fina bilder snögging! :D

2009-08-02 @ 12:19:14
URL: http://saaamuelsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nästa år tycker jag vi ser till att alla åker ned samtidigt igen, så hänger jag också med ;)

2009-08-02 @ 20:17:09
Postat av: Joanna

Fina saker du köpt!

varför var inte jonathan med ? :O

2009-08-02 @ 20:31:10
URL: http://cafejoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt solbrillorna ?

2009-08-02 @ 20:45:33
Postat av: Julia; svar

Emelie, vi måste åka nästa sommar! och ALLA denna gången!



Jonathan ville inte med, kände inte för det, haha.



Jag har köpt brillsen på Hotline :)

2009-08-02 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0