tandläkaren 10:30

har faktiskt en liten historia.
jag gillade inte att gå till tandäkaren när jag var liten. kommer inte ihåg vad det var med dom som fick mig att tycka som jag gjorde, om det var den äckliga, svidande spriten dom hade på fingrarna. hmm, någonting var det. man fick ju klistermärken. hallååå?! man borde älska stället.
iallafall, så minns jag en gång när jag var där. jag var la 6 år, 7 kanske. var där med mamma minns jag, haha. när jag satt där då, så bara det slank ur mig. sa något liknande;
"jag har verkligen aldrig tyckt om tandläkare. jag hatar tandläkare, jag hatar dom. hur kan du jobba här?"
jag syftade faktiskt på stället, inte på tandläkareNNN. utan "att gå till tandläkaren", aa you got it.
vill bara be så hemskt mycket om ursäkt till han/hon jag sa så till, menade inget illa.

som ni förstår, så var jag hos tandishläkaren idag. sa inget elakt iallafall :) haha. dom pillade lite med "grillzen", som Brazee sa, HAHAHA! hon tryckte även upp grön gegga i käften på mig. handen på hjärtat, det äckligaste jag gjort i hela mitt liv! att på den där geggan i gommen. yyysh. nästa gång blir det tråd i gommen. fuck. blö. nej. vill inte. kommer typ läzzzpa.



valde kläder med omsorg må jag säga, haha. i brist på annat, kan man ju ägna lite extra tid i garderoben. vi gillar't!
ska jag ens säga vart allt kommer ifrån? orkar någon lyssna? en snabbis;
grå tröja Gina Tricot
leggins BikBok
långt linne H&M
sjal H&M
väska Accent
armband Blend
glasögon forever21

okej .. ingen snabbis där inte. sorry

Kommentarer
Postat av: Lollo

Den gröna geggan är det värsta som finns! Spy på den!

Hörs och ses snart hoppas jag =) <3

2009-08-19 @ 22:43:45
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0