inget annat än MÄKTIGT!

kom precis hem från min och annas nattpromenix. åh jävlar, nu är mina trötta ögon så tuuunga! ser knappt vad jag skriver. smsade och sa att nicke skulle komma ut, det gjorde han. alltid gos att träffa honom <3 sen när vi skulle hem gick a&jag och dansade och sjöng pga trötthet.

europe ikv var inget annat än MÄKTIGT.
så sjukt lyckat, jag älskar mitt gbg! (L) hur mycket folk som helst inne i stan, aldrig fel ju :) när vi kom till avenyn fastnade vi vid en gatu-underhållare..kan man säga så? men aa, hon var från Australien och huuur jävla rolig som helst! haha garv. och snälla som vi är, och snåla som vi inte är, så fick hon cash av oss, för att hon var så jävla rolig! eeh, okej nu låter det som om det bara var jag och anna som typ gick fram som värsta mongorn och lämnade pengar utan anledning, men alla gjorde det, så aa man följer ju strömmen så att säga ;D haha! sen gled vi vidare. var runt avenyn hela kvällen, damn jävla gos. lyssnade lite på Petter när han spelade, fräckt att se honom faktiskt :D ja jag lever för det här parmanent (8).. något sånt :) sen var det dags för europe! vi fick fetasteplatserna.com! typ längst fram till vänster, precis vid tv:n. eller okej, det började bra, alla låtar från början till mitten hade vi bra med plats runt oss, inte alls trångt liksom. men sen vid Rock The Night kom det tre långa jävla killar som ställde sig mitt framför lilla anna&mig. sen typ fem fulla killar+en tjej. så ja, vid slutet (den bästa delen) såg jävligt korta jag ingenting :) men äh, waaaajn, det var perfekt! bara att jag stod på tå under hela konserten. worth it!

kvällens bästa;
1. superstitious! (L)
2. trummisen (L)
3. rock the night och såklart, the final countdown! (grymma singstarskills på den ja)
4. subway, ohyes

kvällens sämsta;
1. blev jävligt ledsen när jag såg att pudelfrisyren var borta och västarna+stuprören inte fanns kvar :(
2. stå på tå alldeles för länge (n)
3. mina pengar är slut
4. än en gång, hade förväntat mig pudelfrisyr :'o



nu är jag trött. sussa sött :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0