clothes♥

nej känner för att det har gått för lång tid nu, har inte shoppat på looong time jaaao. planerar att dra in till stan innan skolan börjar, köpa lite nytt. här hittade jag maaaaassor. känner för att byta stil lite, hoho. jag och mina impulsgrejjer, bara att vänja sig vetni.
 
faaaaaaaaaaaaaaaaavoriter! (L)



snygga killkläder!




dessa satte jag ihop i vintras tror jag det var..eller nej, det var nog i Februari någon gång, Mars kanske. Iallafall, då var jag  helt fast vid Forever21! Varje ledig stund jag hade, var jag inne och kollade om det hade kommit något nytt. det var det enda jag gjorde. men ändå beställde jag kläder bara en gång :| nu är jag inte inne lika mycket längre, nästan aldrig. men ta en kik, dom har snygga kläder året om! min favorit var I<3My Boyfriend. tyvärr kan jag inte riktigt använda den nu :( Joanna kanske vill ha den (a)


fyfaaan. är fortfarande sur för att jag inte köpte dessa medan de fanns på monki. blöööö jag är knäpp, fast det kanske inte var någon nyhet? gillar den sista så grrrrymt mycket. tänk brunt, långt, plattat hår till. raaaauwr! nu skulle jag verkligen kunna ge hur mycket som helst för den :| någonting med den som jag älskar. den rosa är också gullig, den över. men den fanns bara på internet, fanns inte i butiken när jag kollade ;/ elakt.


No need to ask my name
to figure out how cool I am;  (8)
http://open.spotify.com/track/3wr8h6VrJFPHFNefOON44u

Kommentarer
Postat av: anna

11 oktober!

2009-08-11 @ 18:28:54
URL: http://saaamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0