zara got it all




efter skolan stannade jag kvar inne i stan och kikade på lite nytt. det blev såklart Zara! checkade lite nyheter och även en kort jacka som jag har tittat på, men vettefan om det riktigt är värt att köpa den. köpte den här sötisen, ett riktigt tips to you all, 249:- och ursnygg! :) finns även i blått och beige. blev rosa för min del, tänkte till en kort skinnjacka och stor halsduk :) skinnjacka är nästa köp! snälla snälla, om någon har något tips om vart man kan köpa korta skinnjackor, hör gärna av er på något sätt. har tittat runt lite, den finaste jag hittade fanns på Raglady, men kostade 1999:-.. det är lite för mycket för en skinnjacka nu känner jag, har inte riktigt pengarna till det. men pleeeease, om ni vet någonstans där dom har fina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skinnbolaget.se

2009-08-27 @ 14:20:43
URL: http://myspysan.devote.se
Postat av: Anonym

Tack ! :D

JOdå det är bara fintfint fast jag blri aldrig frisk från min förkyldning.. Hur är piercingen?

Hälsa brorsan:D!

2009-08-28 @ 18:18:42
URL: http://minialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0