come closer, please



tänkte att det snart är jul och att kanske några ville ha min önskelista så de vet vad de ska köpa till mig?

...
nej men jag skämtar ju!
denna har jag redan lämnat till mina kära föräldrar och har även upplyst min bror att jag vill ha en riktigt riktigt fin julklapp, som tack för kläderna han fick när han fyllde 18 :) hoppas att den lappen används och blir synad måånga gånger.

Högst upp på listan är såklart en Ipod Touch och ja, jag har faktiskt hört en del tissel och tassel! hihihihihi.
Ett "doftset" önskar jag nog mig varje jul, haha det är någonting som är lätt för alla stackare som saknar fantasi att köpa. och för det andra är det ju faktiskt riktigt underbart med dofter! (då menar jag doftljus, body butter, rökelser, parfym..you name it!)
Navelpiercing of course! eftersom jag har varit så lat att jag inte orkat åka och köpa någon än, he - he - he.
De sista Twilight-böckerna på engelska som jag av någon konstig anledning inte köpt, jag har ju den första boken på engelska... äh, det hände någonting där! också det är en lätt sak att köpa.
Pärlörhängen eftersom jag tappade mitt ena hemma hos Albin på hans 18-fest. men you know what? IT WAS WORTH IT!
Kosshörlurar! mina snäckor har gått sönder, eller iallafall min ena :( och jag blir alltid lika irriterad när jag sitter på tåget och ska sätta på musik innan skolan och märker att det bara är ljud i den ena. ÅÅÅÅH! så får man sitta med ett finger i det örat som inte har någon musik. suck.
jag vill även ha en lurvig pälsmatta till rummet, tack. eftersom min bebbe till hund kissade på den det första hon gjorde när hon fick sitt hem här hos oss. hon skulle la visa att "här fan är det jag som bestämmer", antar jag.

ja men då är det bara att börja kirra julklappar till Julia då :) sätt igång! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0