do you wanna...

vi hade samhällsprov idag förresten. allt mitt slit, alla dessa dagar som jag har suttit och skrivit skrivit och skrivit, verkligen nötat in alla små detaljer. när Karl Marx föddes, marxismens historieuppfattning, pluralism, ideologierna, analysfrågor hit och dit..såklart är det knappt någonting på det jag kan bättre än bäst, ärlig talat behöver jag inte sitta så mycket som jag gjorde! får se hur det går, alltid spännande att få tillbaka prov. samhällskunskap är så jävla kul ändå, även om man inte sätter MVG.

direkt efter skolan åkte jag och olajvi till stan. tanken var att köpa lite julklappar till oss själva, men jag hittade faktiskt inte det jag sökte. jag efterlyser nu ett par svarta nylonstrumpbyxor med en tjock, svart rand från ytterlåret ner till ankeln. frågade på alla typiska ställen, men nix pix. HAR JU SETT DOM NÅGONSTANS! det är det som stör mig så otroligt.. sedan ska jag även kirra ett par svarta jeans, men när jag har tid med det vet bara gud. efter stan mötte vi agnes och åkte vidare till chalmers och pluggade matte med våran otroligt duktiga mentor Mohammed!

dagens:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0