en svart dag.

fan.
aa det här kommer jag ju aldrig att kunna släppa, om jag känner mig rätt!
dessa mumsebollar stod jag och tittade på från långt håll, svepte egentligen bara med blicken förbi dom. gick vidare till kläderna såklart. när jag sedan ser en tjej som testar skorna blir jag helt genomkär! försöker hitta skorna, utan resultat. när jag frågade efter primeboots sa hon i kassan att tjejer framför precis köpte alla sista par (jag såg att hon stod och höll i två lådor nämligen). noooo! this is not happening! ännu värre senare när jag fick reda på att de skulle kostat 600:-. NOOOOOOO. ÄNNU värre nu när jag ser dom här, fantiserar dom med ett par svarta nylon och en snygg jeansskjorta. nej, det här går inte. jag visste det.

k-k-k..KOLLA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0