..nu var det bara slingorna kvar.

nu var färgningen klar, dags för slingorna! detta blir nog braaaa. kläder till ikväll är fixade också :) ringde till Joanna, så ska upp till henne snart och kolla igenom hennes garderob. om inte hon har något, har jag min fina vita tunika.

åh vad härligt det var i morse att vakna upp och höra resten av familjen göra sig iordning för skola och jobb, medan jag låg kvar i sängen och sov. mmm jag älskar buffertdagar <3 dock ringde anna och *host* väckte mig, haha! hon var i kållered, så jag tog med mig hunden ut och gick en lång, mysig morgonpromenad med henne. sedan gick vi hem till mig och drack oboy och pratade.

nu ska slingorna ut, håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0