b-b-biiio!

amen tjena :)
jag sitter och sjuuuunger. la la laa la.
igår, eller när va det? jo igår, så var jag och s på bio. såg Harry P (y) rätt nice film, bara två skadade människor som satt bredvid oss förstörde den :o hahaha oj oj oj, jag skrattade ska ni veta! hur gamla kunde dom vara, typ 28++ och dom verkligen levde sig in i filmen. När dom sköt trollformler på varandra så ba "YEEES! kom igen kom igen HARRYYYY go go goooooo" och sen när man fick se Ron så "OOOOOOUUUIIIII kolla kolla kolla vaaa va sööt!" och jag lovar, dom måste ha varit runt 30 :| så ja, det förstörde. en aning. en gång skrattade jag så att tårarna rann, så kul att titta på sabina när hon kokade över av ilska. haha! så jag förstörde nog för dom som satt bredvid oss, på andra sidan :$ oups.
filmen får en .. 4. eller kanske 3½. jag blev inte besviken på den, men jag ville ha liiite fler kyssar! haha, den pussen hon fick va ju löjlig :| och sen så måste dom göra något åt H.Ps hår. som han ser ut! haha det skrattade vi också åt. väldigt mycket. antecknar någon? sen grät man ju nästan lite också (a) när *pip* dör. (inte så snällt av mig att avslöja, dom som inte sett filmen) det va väldigt sorgligt, handen på hjärtat, haha! hörde allt många snyftningar här och var i salongen, haha rätt nice.
nä men den va fan bra, jag gillar veeerkligen storyn! det är så mycket som är inkopplat, man får tänka på filmerna innan och ja, verkligen tänka.


nu ska jag snart lägga upp en spotify-playlist from me to you :) det är alltid lite kul när man får ny fresh musik (y)

yaaaao, hejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0