inte min dag idag

tjeeena
idag var det inte min dag! :o
jag och sabina åkte in för att hämta biljetterna till Harry Potter. det började med att tåget var en kvart försenat. väl på tåget var det fullt med folk! sen gick sabina av vid liseberg och jag inne i stan, varför liksom? det blev heelt fel, hahaha så jag fick åka spårvagn till korsvägen. spårvagnen var huur varm som helst. inne i stan var det fotbollslag överallt, fan det var inte dåligt med folk! aa iaf, sen när vi skulle hem så kom inte bussen förän om en halvtimma. jag fick stressa sönder ner till gymmet till mitt pass. inne på gymmet kändes det som om jag skulle svimma, eftersom jag somande vid 4 inatt.

men äh, nu mår jag bra :D ska snart gå ner och hälsa på lite folk som mammi och pappi har hemma.

michael jackson är tamejfan bra <3 och snygg vid en period.

tjaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0