nyklippt, så jääävla fresssh :D

jag har klippt mig! åh jag är så jävla nöjd :D jag är så jävla kräsen när det gäller mitt hår, jag gillar inte att det är tjockt, fast det borde jag egentligen gillar, man får volym. men varje gång jag har klippt mig så LYSSNAR fan inte frisören på mig! :o antingen klipper hon för mycket eller knappt någonting. ibland har idén att klippa sig själv smugit på. klippte luggen en gång, gick suveränt (h)
men jävlar, nu gillar jag mitt hår! hon tunnade ut det, klippte upp det (!), hon fick bort det slitna, klippte mer lugg och gjorde en frisyr (som jag verkligen inte hade innan, bara helt blööö) om jag skulle haft min kamera nu (som är på lagning) skulle jag tagit kort så skulle ni fått sett, det får bli när kameran är fixad.

tjenixen, snart kommer min playlist :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0