packa packa och packa

åå fatta vad glad jag blev imorse när jag vaknade upp! jag kollade på mobilen, såg att jag hade fått ett sms från Media Markt. haha jag var för trött för att fatta att det gällde min kamera, så jag gick och la mig igen. sen ba vänta lite, min kaaaamera! blev så sjukt glad :D när vi ringde för två dagar sen sa dom att den inte skulle vara fixad förän i augusti. så jag har gått här och surat över att jag inte kommer kunna ta några fina bilder i Grekland. Men så är den klar, precis dagen innan, det är ju bättre än kalasbra, bättre än allt. ibland har till och med lilla julia tur, det är inte ofta må jag säga ;o

så nu har jag allt. min packning är komplett (h) det viktigaste är ju liksom bikini, linnen, shorts, brills och aa strand-bok
(i detta fall Twilight <3 har snart läst ut 4an, då börjar jag om på 1an igen, fast på engelska. hallelujah!)
så inatt bär det av. kommer sakna min annutt, helvete att du kommer hem när jag åker, så unfair! lite tråkigt att jag missar Lollos fest också, hoppas ni andra får kul, som ni doubtless kommer få (y)

skriver inatt innan jag åker också :) pusssss.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hoppas du får det underbart =) <3

väldigt synd du inte kan komma tycker jag!

2009-07-22 @ 22:50:08
URL: http://serpentino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0