still in Greece, 4 days left

tjoohaj alla :)
sitter har helt slut, for mycket sol och for lite somn. Wille ligger och sover bredvid mig, Emil sitter vid datorn. Dino ar nagonstans, vet inte vart. lyssnar pa Petter - samma samma, javligt bra lat!
"Jag kunde vandra genom grander och torg, du kunde kanna min sorg, du var pa min sida vart jag an gick. Hur mycket skall jag an fick, jidder och knas, hur mycket small jag an fick, hur manga fel jag an begick sa va du alltid dar nar jag inte visste nagonting. men har och nu star jag och forsoker se mig omkring"

sjukt bra lat.

iaf, va vi pa krogen igar :) Emil och Dino tog med Wille och mig ut en kvall. Stallet hette Tango, riktigt hall-igang-stalle! (fan va jobbigt att inte ha vissa bokstaver! hate it. men ni far forsoka tyda) javlig kul, bara sa himla trist att inte Emelie ar med, jag vet att vi skulle haft sa damn kul har tsm! men, nasta ar! Efter tha club, akte jag hem och sov i Corintos, men dom andra.

Idag har vi bara tagit det lugnt, vaknade upp helt schleten och mysig med sminket i hela ansiktet, mindre gutt. Vi akte till la playa (y) alskar stranden nu alltsa, det ar ungefar 43 grader nu. Brannan gar bra som fan, har redan blivit grymt brun. far hoppas pa att jag inte flagar bort allting nar man kommer till kalla Sverige.
Ikvall ska vi kanske ut och ata, horde lite tjot om nagon grekisk artist som skulle upptrada. yeye, vi far se hur det blir. Efter det ska vi kanske till en annan krog i Loutraki, om alla orkar. Ratt trotta efter igarnatt. Dino sa att det fanns bra stallen i Loutraki. Jag hoppas pa att det blir en kvall ute igen, det va javligt lyckat :)

Hmm, vad mer? jooo, igar var jag och mamma och shoppade i Mias butik, Metal. Sa javla snygga och heta klader dar alltsa. det blev en del, manga toppar och aa, en keps faktiskt ;D prova nagot nytt.
Jag saknar alla, saknar niklas som fan. vi tavlar om vem som har maktigast branna ;D tror jag leder (a) fast han ska vara i Kreta i tva veckor, fusk. Saknar anna, nu har det fan gatt for lang tid. Saknar min Joanna, tack for ditt sota sms <3

en annan sak, min fasters man, Costas, har varldens snyggaste bil! BMW, aaaah jag dor. har bilder pa den, ni ska allt fa se ;D

nu ska vi nog ner och bada, I think. pusspuss (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0