till bästaanna;

åååå fick precis ditt sms, fina människa! detta är ju helt sjukt, du kommer hem på torsdag, och då åker jag! herregud, kan det bli värre? :o detta är helt .. aaaaaaarh! fan fan fan. så jävla otippat! 4 veckor utan dig, sen en vecka till. du måste måste måste läsa detta! hoppas du har en dator där i Italien, shit, du anar inte hur ledsen jag blir va, trodde du kom hem senare. älskling, fan va längesen jag fick höra din röst nu va. två bästa kompisar, utan varandra i 5 veckor + några dagar, det går inte ihop :|
vill bara ta med dig till grekland direkt när du kommer hem. att du inte packade upp din väska, bara hängde med mig.
att sånt här alltid händer mig? det är fan inte sant :( aja, syns om 2 veckor då baby. hoppas du har kul i Italien, det låter så på dig. jag älskar älskar dig! när jag kommer hem, då jävlar får vi hitta på något riktigt kul, bara du och jag! min gullis (L)

Kommentarer
Postat av: Anna

Babu! Jag saknar dig så enormt, det är sjukt.

Och nu är du iväg. Du är i Grekland. Och fyfan, det förtjänar du med det vädret som har varit här! Men kom hem så fort du kan, för jag kommer tyna bort här utan dig. Det gör jag redan älskling :)

Puss <3

2009-07-23 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0