HELGPLANERING

nu var det dags igen. jag måste tänka högt. har så mycket på gång nu att jag blir helt snurrig. eller så är det bara jag som inbillar mig?

idag; skola. spruta. hämta ut New Moon biljetter. in till stan och gå på restaurang med familjen. fira min brors 18-dag.
fredag; skola. in till stan och köpa ny piercing+få hjälp att byta. hem och fixa mig. in till operan med mamma och se Guys and Dolls. se om det blir någon tid över för Oskars fest, annars plugga.
lördag; mattestugan kl. 12. hem och möta gäster som stannar till kvällen. göra iordning Jonathan för krogen.
söndag; dans klockan 3, plugga matte innan det. klockan 6 ska vi till mohammed i chalmers och plugga plugga plugga inför provet. hem och sova.
måndag; skola + chalmers. börja på engelskan, svenskan och kanske lite på so:n.

överlever jag? tveksamt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0