I'm a pirate

känner för att skriva ner en knäpp tanke som dök upp i mitt huvud idag när jag skulle åka till chalmers.

TÄNK OM ALLA SKULLE FÖRVANDLAS TILL BEBISAR.
bara så där, på en och samma sekund. *poff*. så började alla krypa runt. jag såg mig det framför mig när jag stod i brunnsparken. det skulle ju blivit fullkomligt kaos! vem skulle köra spårvagnen? och vem skulle nå upp i kassan? man skulle ju inte sett upp till buss tiderna, de skulle man fått sänka.

för övrigt har jag haft världens otursdag. Min mobil dog när jag kom till stan, då vart det ju lite panik eftersom jag inte visste vart vi skulle träffas på chalmers. jag tänkte igenom allternativen.
1. Jag kunde sitta utanför Chalmers, då skulle jag inte missa Tilda och Olivia.
2. Jag kunde leta igenom Chalmers. Inte så troligt.
3. Jag kunde åka hem. Kommer inte på frågan, I need to study!
4. Jag kunde låna någon randoms mobil, bara det att jag inte kunde Tildas eller Olivias nummer by heart.

jag var körd. tills jag såg Tilda gå av spårvagnen. LYCKA!

när jag sedan ska hem så går såklart inte tågen hem, inte föräns 21:17. så där får jag sitta i 50 minuter. och inte kan jag ringa mamma och fråga om hon kunde hämta mig heller - mobilen var ju död. och när man för en gång skull behöver västtrafik så har dom stängt. och när man just den dagen har tagit på sig för kalla kläder ska det såklart vara svinkallt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0