julklappar? *svälj*

på tal om ingenting, det är hög tid för att börja planera julklappar. suck, mindre pengar till mig, haha! nej jag skämta, jag fick faktiskt min julklapp idag. det från zara kostade en del - det fick bli min present till mig från mig :) jag tror faktiskt jag har ganska koll på vad jag ska köpa och så.

pappa - vet exakt! hörde honom klaga på en sak här om dagen, tänkte faktiskt ordna det åt honom.
mamma - vet ungefär. du är ganska tricky du mamma. men jag ska nog ta en tur förbi ikea, haha!
Jonatan - vet exakt! jag älskar ju killkläder.. moahaha (L)
Hanna - ganska simpel, BR here I come :)
resten har jag inte orkat fundera på..

en annan sak som är ganska hög tid för - SOVA. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0