känns som jul..

nu börjar det äntligen bli lite julkänsla hemma. mycket ljus och röda detaljer - it makes it! Även mitt rum fick ett ansiktslyft. sängen snurrade jag runt och ställde på ett annat ställe, då var såklart vissa andra möbler som stod i vägen tvugna att flytta på sig. det blev riktigt nice! jag älskar förändringar. hängde även upp min ljusslinga runt spegeln (haha jag fick en liten kick efter att ha varit hemma hos elin..). vad fattas mer? tände en brasa ute i vardagsrummet, kan det bli bättre? har varit världens mysigaste kväll med pepparkakor och varm dricka.

nu hade jag tänkt kolla ut kläder till imon och sedan kolla ett och annat avsnitt av gg. egentligen borde jag plugga, men det får faktiskt vänta! känner mig ju så duktig efter att ha pluggat två timmar på chalmers idag :)
nu får man börja skicka polkapost i skolan, rätt rolig grej. frågan är vem man ska skicka till? ;o till mig själv..? hahaha, usch vilket tråkigt skämt..

NU ÄR HEMSEDAL FIXAT OCH KLART! BETALADE IN IGÅR :) känns bra.

JUST NU;
The Verve – Bitter Sweet Symphony 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0