kväll

nämen hej :)
sover någon? jag borde faktiskt..

idag har vi haft buffertdag! kunde inte komma mer lägligt, det var just nu jag behövde lite ledigt. vaknade vid 11 och låg och drog mig i sängen. haha, kvällen innan så tänkte jag faktiskt sätta alarmet som vanligt, 05:32. planen var att jag skulle vakna på morgonen, znoosa några gånger och sedan stänga av alarmet. bara för att jag kunde liksom, så som jag alltid vill göra när klockan ringer. men jag övervägde faktiskt den tanken, tänk om jag inte skulle kunna somna om efter det, haha fan vilken osis isåfall.

min dag då.
vaknade, gick ut och sprang innan frukosten. efter frukosten gick jag ut med hunden innan jag åkte in till friskis&svettis för att ha pass med klassen och några andra skolor. (faktiskt helt onödigt, inte alls jobbigt). Efter det sprang jag runt på stan och letade present till Jonathan, min bror, som fyller 18 imorgon. plockade ihop en snygg outfit på H&M herravdelning. hoppas att han väljer något utav det när han ska på krogen på lördag (a) hehe. efter det mötte jag Tilda vid domkyrkan och gick på yoga :) och nu sitter jag här.

haha, det blev faktiskt lite kläder till mig också. en snygg stickad tröja och ett par tighta, beiga byxor. båda från zara. jag var tvungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0