A healthy mind is an inqisitive mind..

tjenixen och godmorgon! vi åt precis en god frukost, kiwi och Start.
Tilda sitter och spelar Harry Potter, Elin är där uppe och här är jag. Tog precis det sorgliga beslutet att det inte blir någon dans för mig idag, pga allt plugg. Så anna får dansa och sedan visa mig i skolan :)
Dagens vakna-upp-låt; http://www.youtube.com/watch?v=DyhI6ybXBPw 
imaja imaja jooo, ihojomokdsfkosf.. jekjekjeknomoo yeke yeke

vad händer annars idag då? NOOOTHING. det blir enbart plugg for me.
btw, igår köpte jag lite basic prylar - ett vitt långt linne, mysig brun stickad halsduk och svarta leggings.
skriver igen sen när jag är hemma :) tjaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0