weekend has come!

waaaalla kebabiiiishar!
har precis ätit lite pizza, yuuuuumm! som ni fattar, så kom jag hem från festen i Örgryte för en stund sen. vilket draaag alltså! shit, jag älskar det (L) om man tar dagen från början, med klassisk inledning
det vaaar en gång..

innan kvällens festligheter hos sötagnes, vart det tjejmiddag hemma hos malin. där var anna, jag, malin, tilda, elin, sara och amanda, myyycket trevligt! kom dit vid 5 ungefär.. vi åt, skrattade, pratade, dansade och förkrökade en del. vi hade riktigt mysigt :) efter maten fixade vi till oss! med höghöghög musik på sprang vi runt och dansade medan vi sminkade oss! vid 8 ungefär var vi hos agnes som fyllde år! grattis än en gång :) det var riiiktigt mycket folk där! vi lyckades fixa in jimi och han kompelikompisar, vilket var väldigt uppskattat från mitt och tildas håll! johannes och stor rapparen anton kom också, gutt gutt! hm vad finns det att säga? jag hade huuur kul som helst, träffade måånga sköna människor och det är ju det bästa jag vet, att träffa nytt :) många från Polhem (min skola), vilket var hur kul som helst, såklart! dennis, adam, kigge, joel och alla dom var där! jesper och felixpelix. tvillingarna var störtsköna! jaa, en massa som sagt! höjdpunkten var lizzie, du är för underbar alltså :D mitt medlidande går till dig, vännen. den bakfyllan du kommer ha imon är giftig! haha <3
anna elin tilda malin olivia - ni betyder! (L)

vågar jag kolla på bilderna från ikv? :|
observera, detta inlägget är inte skrivet i nyktert tillstånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0