dreams are wierd.

I am running away from the truth.
ibland ploppar det upp fina citat i huvudet. skönt att ha en blogg att skriva av sig då!
jag känner verkligen för att lyssna på en riktigt överdrivet fin låt, där man känner igen sig i texten. och där man känner att den här, den här låten är skriven till mig. en låt som man sedan sträcker sig efter och inte vet vart man ska ta vägen. letar runt lite, funderar på att lyssna lite på oasis. har så fina minnen när det gäller dem! dry your eyes är bra, men inte tillräckligt just nu. hmm. nu vet jag, twilight låtarna! Eyes on fire, ja ja ja! oj sinnes vad jag tänker på bella och edward - helt underbart! jag måste nästan länka den, för er som inte hört den. lyssna - och njut!
http://open.spotify.com/track/3XHrTm6WE2BOHafLwTT3GR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0