en dag med syster.

idag och igår passade jag Hanna, mi hermana :) jag försöker alltid plocka fram den bästa fantasin för att hon ska ha så roligt som möjligt, men ibland slutar det med en film. idag blev det bakning, vilket oftast slutar med massa skratt! vi gick ner till affären och köpte stora muffins former och jag passade på att visa min jacka solljuset och inviga den, weeey. jag går praktiskt taget runt i den hela tiden, tar inte av den inomhus :$ jag har nog hittat min nya kärlek, ups.

iallfall så blev det cupcakes! vi hittade ett recept som verkade helt okej, vilket det i sin tur var.
det blev en del, hihi. vi tänkte att vi gör några extra - ifall någon annan vill ha..? :)
nu är det dags för gossip girl, ska hämta någon god frukt och sedan bädda ner mig. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0