saying my name, it sounds so sweet

okej, idiotförklara mig om ni vill ..
jag älskar naturen. jag älskar allt den ger; ljuset, doften, känslan, friehten.
att känna vinden i håret, något av det bästa jag vet!
att ta ett djupt andetag och rensa lungan med ren luft.
att kisa med ögonen när solen tittar fram.
att gå gå gå och inte veta vart man kommer. 
att dansa och skutta omkring och nynna för sig själv hur mycket man vill; haha, ibland kommer den där unga flickan fram inom mig. men so what, så är det väl för alla?
idag när jag tog en promenad i den vackra skogen precis bredvid här, blev jag så otroligt poetisk! det var i den skogen jag lekte när jag var liten, så många minnen! känslan av frihet blossade verkligen upp där jag gick, skönt att få vara för sig själv lite, tänka igenom vad som har hänt under den senaste tiden. lyssna på musik och kasta några pinnar till Bianca, min söta skuttande lilla hund! hon tar små glädjeskutt ibland, hoppar omkring som en kängru. haha! <3 kameran fick jobba riktigt flitigt, det är en sak som är säker!



















Kommentarer
Postat av: d

härligt!

2009-10-14 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0