freshy freshy!

halli hallå, vad sägs om min nya header? :) Jag gillar det blåa, blått är ju min favorit! och självklart fick Pattinson vara med på en liten bild i mitten <3 när jag får tid över ska jag bara finslipa lite, lägga in en profilbild och lite smått och gott.  

men ååh, vad har hänt med blogg.se? varför går mitt i slow motion? och varför är den helt konstig när man kommer in på "hem"? det tog hur lång tid som helst att bara ladda upp headern, jag hann dansa igenom dansen innan den var klar! men iallafall..sitter här nyduschad och känner mig härligt fräsch. ska faktiskt sova efter detta inlägget! jag kände att efter den extreeema huvudvärken jag fått idag, så måste jag sova ut. ordentligt. när jag tog bussen hem räknade jag snabbt ut att jag har cirka två dygn att sova igen, vilket inte är så bra kanske. det förklarar nog huvudvärken. på tal om ingenting, jag fick mvg på min engelska uppsats! :D hallelujah. men matteprovet gick ju åt helvete. klarade g iallafall, tjohoo!

nej nu ska jag bara kamma igenom håret och sedan gå och lägga mig. sov sött everyone :) puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asfin blogg! lust att fixa design till en främmande person ? :)

2009-10-09 @ 20:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0