Harry Potter hos Elin :)

hejsan hejsan. allt det här med matchen gick typ åt helvete. tilda förutspådde att vi inte skulle kolla någonting på matchen, utan att det kommer bli en kväll framför facebook och massa andra knäppa saker. och ja, såklart blev det så. först när jag, elin och tilda kom fram till madde och ida var olivia redan där, vilket kändes för jävligt! hahaha för hon åkte senare än oss, men vi hade virrat bort oss ganska rejält. iallafall, när vi kom fram gick vi till kiosken och kirrade godis. mumsi mumsi! sedan kom anna också. efter det blev det bara massa tjejsnack + facebook, knappt någon sverige match alls. grejen var att vi var hur pepp som helst innan, vi hade med oss ansiktfärg och målade svenska flaggan + hjärtan på kinderna (HAHAHA)..trots det såg vi ingenting. jaja, vi hade jättemysigt!

nu sitter jag här hos elin och äter korv med bröd. hahaha vi värmde i micron, priiima! nu ska vi spela harry potter, tv spel :) dom har redan börjat :(  jag och tilda sover här, vi kommer ha så gos tjejer! ni anar inte.

nu ska jag spela, pussi! imorgon kommer bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0