I don't want to be on this side of heaven

åhneeej. jag är sjuk. riktigt jävla sjuk! jag kryper närmare influensan känns det som; jag hostar, nyser, är snuvig, väldigt trött, lite feber. jag har dock inte muskelvärk eller ont i halsen. äh, jag tror inte det är svininfluensa! tror det är en rejäl förkyldning.
min piercing har börjat göra ont, vilket oroar mig en del. jag måste erkänna mina brister; jag tvättar inte rent den så ofta som man borde göra. det enda han sa till mig, tvätta varje dag så ska du få se att du får byta i november.
suck julia.

när jag tänker om, så är det mer än skönt att vara sjuk! ingen skola. fast man missar så jävla mycket, bara på en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0