I ♥ you, girls!

hej hallå! oj oj, mycket som springer omkring i mitt huvud just nu. om igår, om idag, om måndag.
mår hyfsat faktiskt, trodde det skulle vara värre. efter en hjälpsam alvedon känns allt som vanligt, tack gud!
något som inte är lika bra är att jag snart ska in till gbg på dansen, suck. jag tror jag och anna har kommit bakis alla gånger utom tre typ.

om igår då, det var la bra. först tänkte man oj oj så många från partille! haha alla kände alla, jag kände noll. haha nej inte riktigt så var det, men många var helt nya ansikten. men det var helt okej, jag gillar ju nytt folk! vid elva var det riktigt mycket folk - dansgolvet krympte. jaa, sedan hände massa .. :) förfesten hos tilda var nog 50% av kvällen - I ♥you girls! bilder kommer när jag är hemma igen, hinner nog inte nu. eller jo det gör jag nog. jag lägger in dom iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0