In love with the fairytale.

hade tänkt att lägga mig och läsa lite faktiskt. är rätt grötig i huvudet, haha! då hjälper det att läsa.
jag, tilda och malin stannade kvar i skolan till 6 idag. jag vet inte varför, fick inte mycket gjort. 40% plugg, 60% damp. hade så jävla kul! haha tilda kom på ett nytt partytrick - "veven" HAHAHAHA! vad gjorde vi egentligen? hittade ett par högtalare och satte på tildas knäppa musik.

nej, nu blir det Twilight. Har redan läst alla på svenska, är inne på de engelska nu :) love them, I'm enchanted!

Kommentarer
Postat av: dolge

julia isabelle strege, kan ha svergies snyggaste blogg. avundsjukflicka hej :)<3

2009-10-06 @ 16:04:47
Postat av: anna

åh, vad jag saknar dig nu. ♥

tänker på kvällen när vi lyssnade på let me sign och never think :)

2009-10-07 @ 19:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0