livet leker helt enkelt.

min pappa kom precis in med ett litet paket från modekungen. hoppade till av glädje, MIN SKINNJACKA HAR KOMMIT! nu är lyckan på topp. det tog inte alls lång tid, bara 4 dagar. JAGMODEKUNGEN.
åh jag är verkligen hur glad som helst. allt kommer på en gång, igår köpte jag och mamma mössor/vantar/halsdukar för en stor peng, idag köpte vi skidkläder, min jacka kommer, gossip girl väntar, mitt nya photoshop ligger snart i min dator, idag och imorgon tjänar jag pengar, jag har hittat massor av ny musik..livet leker helt enkelt.

här är pärlan. den följer med mig på festerna framöver, trust me.
jag har inte hunnit ta någon bild, så jag tog Kenzas, det är ju likadan jacka jag har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0