jag vill jag vill jag vill..



nu ligger min as heta skinnjacka från modekungen i varukorgen, jag tror jag ska vänta till nästa barnbidrag, annars kommer jag inte ha några pengar kvar denna månaden. 
då var det bara att vänta ..

idag var det dansen igen, efter det tog jag anna julia och ellen oss till tåget genom ett blåsigt gbg! kommer hem och känner lukten av mammas lasange, mumsigt. sen har jag typ pluggat. pluggat lite till och sen lite till. sedan somnade jag to the sound of the killers. vad har jag gjort mer? jag upptäckte en stor fet fläck på min madonna tröja :o en vit, såg ut som gips, det försvann typ när man skakade den. mina strumpor luktade för jääävligt! inte så konstigt, det var öl och cider all over the place. inga spår utav illamående på mig idag från igår, bara lite seg. dansen var inte det lättaste ..

nu ska jag typ chilla, hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0