lunes!

efter skolan åkte jag, olivia, tilda och johannes in till stan och kollade runt lite. haha tappade bort varandra som riktiga turister! efter ett tag kom elin och då kände jag att jag inte ville stanna, haha nej jag skämta, jag skulle hem och gratta mamma :) lotta, markus, oskar, gustav, simon och axel kom - hela familjen J! vi kollade på idol och åt god mat. åh, michael jackson tema på idol. jag som älskar michael jackson! Erik var ju så het i sina snygga röda byxor, love love love.
grattis till dig söta, vackra, underbara mamma!

imorgon ska jag in till chalmers med olajvia, men innan det ska jag och tilda fixa lite stuffs. efter chalmers åker jag hem, äter, plockar ihop mina saker, fixar mig och drar på förfest hos tilda. sen drar vi vidare med johannes & anton! kommer bli hur kul som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0