morgonpigg!

gooodmorgon solstråle! idag är jag redigt morgonpigg - helt ärligt. jag skuttar omkring och sjunger på a-ha - take on me (http://open.spotify.com/track/1nbMkRhfldXcmCyB83x8lK).. någon speciell anledning till denna piggheten? nix, jag vet inte vad det är. pepp på skolan antar jag, haha knas. EN DAG NÄRMARE HELG! och studenten.

kläder; svarta leggings, långt vitt linne & pösig marinblå t-shirt över.
hör och häpna - jag har börjat med mittbena! konstigt nog har det varit något av det jag hatat och nu går jag själv med det? jag känner mig lite som jesus i det, får se hur länge det varar innan håret trillar över till ena sidan igen. polhem förändrar mig.

Kommentarer
Postat av: Anna woxlin

jag älskar när du har mittbena det är super snyggt.

precis som duuuuu

och våran dans hihi. ...

2009-10-13 @ 20:20:30
Postat av: Julia; svar

anna du är bäst! <3

2009-10-13 @ 21:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0