skola - stan

jaha hejsan hejsan!
skolan idag var as chill - om man bortser från den hemska spanska lektionen. våran korta, runda hamster till lärare pekar på en med hela handen och säger alltid samma sak "AAAAALTOO Y CLAAARO!" haha, lär dig att chilla lilla gumman. min mobil vart liksom .. kidnappad idag. så på min skärm står det "Johannes är bäst och snyggast, jag älskar han <3 men anton är bättre<3 tilda är kung! julia = so hot!" hahaha kul. nej.
efter skolan drog jag och oliver in till stan en kortis, förlåt för att du fick vänta så länge :$ nu har jag ont i mina fötter, så jävla oskönt! skorna är kanske inte de bästa stanskorna. en annan random sak, jag börjar faktiskt acceptera kylan! jag gillar att burra in mig i en stor stickad halsduk och dra på sig vantarna.

och nu sitter jag här .. ensam, uttråkad, deprimerad .. och jävlig. buhuuu, nej jag skämtar bara. jag har min perspektivbild att arbeta med! jag målar en vinkällare, den blir rätt tuff faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0