sunday bloody sunday.

SÖNDAG.
imorgon är det måndag. ska faktiskt bli kul med skola! varför? - jag har ingen aning
idag vaknade jag upp med gårdagens smink, alltid lika ofräscht. jag tror jag drack tre liter vatten, haha. när jag piggnat till och klockan blivit 2 åker jag in till gbg. dansen gick ganska fint idag, förvånande. jag och anna hade såklart massa att prata om och koncentrationen sjönk ibland till noll, hehe. efter dansen skulle vi fika med tilda, elin och olivia, men vi var för trötta och ville hellst bara hem och sova och äta. så vi träffade tilda en snabbis och pratade igenom igår, haha (L) resten av dagen hände inte mycket alltså, det var nog lika bra det. tog det lugnt och pluggade lite på engelskan.


Kommentarer
Postat av: Isak Hellström

Oj oj oj, någon som vart ute och festat i helgen;)? Vet precis hur det är, man vaknar upp och har allmänt ont i huvudet, munnen är torr som Sahara:P Håller med dig om söndag, det är en jävla pissdag! Bloody Sunday:D!

2009-10-18 @ 22:14:49
Postat av: Anonym

Oj oj oj, någon som vart ute och festat i helgen;)? Vet precis hur det är, man vaknar upp och har allmänt ont i huvudet, munnen är torr som Sahara:P Håller med dig om söndag, det är en jävla pissdag! Bloody Sunday:D!

2009-10-18 @ 22:15:42
Postat av: Anonym

Nån som vart ute och festat i helgen;)?

Vet hur det är, munnen är torr som Sahara på morgonen:P Söndag är en jävla pissdag, håller med, bloody sunday:D! Puss på dig!

2009-10-18 @ 22:19:10
Postat av: svar;

haha jaao :) fest blev det allt! fast min söndag var helt okej, brukar vara värre :o vi hörs :)

2009-10-18 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0