sushi!

pappa kommer snart hem med sushi och jag är jätteglader! iih det bästa som finns, sushi (L)
vad händer ikväll då? får se vad jag hittar på..antingen drar jag till oliver eller så degar jag hemma. vi får se vi får se! så skönt med lov nu så det är inte sant :D har haft världens bästa dag! vad ju sjuk igår, så jag sov ut och vaknade inte förän 13:30 (a) sedan hade vi sovmorgon idag, så har tagit igen så sjukt mycket sömn, vilket är jättebra i mitt fall. när jag kom till skolan var jag hur pepp som helst! vi kollade på school of rock (malaysia joanna, haha!) i engelskan och slutade efter det. ååååh vad skönt! jag, tilda, elin och olivia drog in till stan och kollade runt lite. nu sitter jag här och väntar på mat. nu hörde jag pappas bil utanför, iih. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0