svenska hollywoodfruar

ja herregud, dom är ju ganska korkade hela bunten. och alla ser ut som skit! men man är ju inget annat än avundsjuk när man kollar på svenska hollywoodfruar. speciellt när Agnes (tror jag hon heter?) ska köpa ett nytt hus. i huset finnt det en garderob, lika stor som vårat hus ungefär..men hon tackar nej. jag blir galen! tänk hur mycket pengar dom har, tänk tänk tänk. åh underbara tanke, få peka ut allt man vill ha. kan redan nu erkänna att jag är pengagalen/älskar det materiella, jag erkänner mina brister. men det är väl egentligen inget fel på det? alla har sin personliga lycka.
jag gillar nog mest anna, hon verkar iallafall ha lite hjärna och inte bara "åh, undra vilken färg toffsarna ska vara i som min hund ska ha idag.." hon är även affärskvinna, vilket är grymt bra! de andra två, maria och agnes (?) verkar vara så blonda att det är synd om dom, speciellt Agnes (?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0