The Mist - ett dumt val Oliver!

fan..nu sitter man här och vågar knappt röra på sig, rädd för att någon/någonting ska dyka upp någonstans. precis som förväntat! The Mist var ett dåligt filmval Oliver, haha vi skulle sett Fools Gold. nej men vafan, jag kan inte ens skriva om filmen, det känns som allt kryper mot mig.

iallafall så hade jag en himla trevligt kväll med oliver! jag hade tråkigt, han hade tråkigt, så varför inte tråka tillsammans? haha. eller aa, jag vet inte ens om oliver hade tråkigt innan, men skit samma. han visade mig utsikten över som han har vid sitt hus, så jävla fint! sedan kollade vi på idol och chillade typ. nu sitter jag här, rädd och jävlig. filmvalet får läggas i mina händer nästa gång! då blir det en film av lite mildare grad om man säger så, *host* gossip *host* girl..

NU VA IALLAFALL SKINNJACKAN BESTÄLLD OCH JAG ÄR SÅÅÅ JÄVLA GLAD! hoppas det blev rätt storlek bara. om inte, tvingas jag skicka tillbaka den :( ska se om jag kan boka pass till yogan imorgon, blev änna sugen när jag och oliver pratade om yoga idag. let's see ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0