what if the mirror lies ..?

en tanke slog mig när jag var påväg till tåget imorse och nu dök den upp igen, så tänkte skriva av mig.
allvarligt, tänk att man aldrig någonsin har sett sitt eget ansikte! aldrig. och man kommer aldrig få göra det. andra kan se det, men inte jag. kinda creepy. om man förvrider sina ögon i en onormal vinkel så kan man ju faktiskt se nästippen, men aldrig hela. okej, det finns ju spegel, men vem har sagt att den inte ljuger? tänk om spegeln är ett skämt, som visar fel. man kan leka med tanken lite, både gilla och ogilla att man aldrig kommer få se sig själv irl så att säga. haha men herregud, lär er en sak om mig - jag kan nog tänka hur långt som helst. en riktig tänkare. funderare. drömmare. det finns många ord! ibland vill jag se ur någon annans ögon - se allt om mig som inte jag ser. gångstil, leende, rörelser, ja ni fattar. säger det en gång till, ni får helt enkelt stå ut med mina knasiga tankar :)

kan inte riktigt sluta lyssna på hinder - lips of an angel. killens röst är ju hårresande!
http://open.spotify.com/track/1PfMYqLuI5GaMtDvG7kVVz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0