and love said no

det svänger! we gonna have a party, ohohoh. aaaall night loooong!
http://open.spotify.com/track/4MRWiQ4krprUD6xoytTIJF
Är det sant att Lionel Richie är blind? eller nej nej, haha nu är jag trött..det var ju Stevie Wonder som var blind, inte Lionel! svårt att hålla reda på alla (a)
Idag när jag och Olivia var på chalmers och pluggade matte, så pratade vi lite om vad vi ska döpa våra barn när man väl får några. Elias, som hennes ska heta, är verkligen hur gulligt som helst! Jag är helt kär i Kimberly och Michelle, vill verkligen heta något utav de! Mitt barn ska iaf heta något utav det, Kimberly, Michelle eller Lina :) men gud. jag är bara 16! haha det är några år kvar att fundera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0