danslektion 15:00

vaknade av att mamma ringer vid 14:00 och säger att hon snart kommer och hämtar mig och sedan skjutsar in mig till gbg på första danslektionen i hip hop. vad gör man liksom? shiit tänker jag och flyger upp ur sängen, inte bra gjort. blir yr som fan och tänker nej nu fan svimmar jag eller något. klarade mig faktiskt, men var inte pepp på att åka och gå på första danslektionen och även träffa dom som jag ska dansa med. åååh. vad hade jag för val, slängde på mig mina kläder och vi åkte in.

väl där inne känner jag, nej jag klarar inte detta. jag måste ha vatten! hade inte druckigt något vatten alls efter igår. sedan ser jag att anna (i min paralellklass kommer gående med danskläder) vi ska tydligen dansa i samma grupp :) haha pratade massor om igår, om vad fan som hände och så.
dasen gick hur bra som helst! det klickade direkt och jag älskar älskar älskar detta. det är min grej :)

ett tips alltså, Lazars dansskola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0