fest&böter

igår hängde jag som sagt med tilda till en fest i majorna, godhemsgatan typ. innan jag åker så säger elin att hon gärna kommer hem till mig och fixar sig hos mig, och det är ju helt okej säger jag. sen blev det ändå inte så. när tar tåget in sedan för att möta henne i stan (vid 8) får jag ett sms från elin. där står det typ FANFANFAN JULIA. jag får inte gå ut ikv! blablabla.. så jaha, vafaan gör jag nu? ringer upp olivia och frågar vart hon är. hon satt och fikade med adam, förlåt för att jag störde (a) hon skulle dit och hon fick med sig adam också. vi träffades vid brunnsparken. satte oss på pendeln och får sedan en fet böter på 1200:- för att vi skickade sms-biljetten till fel nummer. suck. då kunde kvällen inte bli sämre. alla tre åker på böter, det händer inte alltså.
jaja, festen va nice. tove heter hon som hade den, trevlig tjej. orkar inte skriva om det så mycket, tilda var söt som vanligt. olivia och adam försvann upp på något rum så jag fick klara mig själv, haha. träffade massa roligt folk. tack för kvällen <3



håret blev asnice! lite svårt att fånga på bild bara. mycket volym iallafall! såklart ser det ut som skit när man kommer fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0